• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Rolex Tillbakadragen Rolex Air King 14000

Andersml

Guld
2-Faktor
Pris
40000
Returpolicy
Ingen retur
Säljer min Air King med silvertavla, går mot champagne i vissa ljus. X serie så ca 1991 och med safirglas. Kommer med endast servicekort enligt bild, klockan polerades vid service och är nästan som ny då den mest legat i bankfack. Det finns en liten buckla på spännet-under Rolexmärket till höger-svårt att få med på bild och syns ju inte heller vid användning.

Klockan kan skickas vid förskottsbetalning och på köparens risk och kostnad
IMG_0432.jpeg
IMG_0437.jpeg
IMG_0438.jpeg
IMG_0433.jpeg
IMG_0436.jpeg
IMG_0435.jpeg
IMG_0434.jpeg
. Ingen retur. Jag gör helst en FTF affär i Stockholm och jag gör bara affärer med dig som har flera goda referenser-inga undantag.

Mina referenser: https://klocksnack.se/threads/andersml.43521/page-2#post-3871303

Tillbaka
Topp