• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex Datejust 116234 wg/oyster

alex_c

Cartier
2-Faktor
Pris
67000
Returpolicy
Efter ök
Bilder Skickat
  1. Ja
I mitt tycke en väldigt lättmatchad och användbar klocka som varit med en stund men nu ska hitta ny ägare.

Rolex Datejust 116234
Förutom klocka ingår...
- Cert stämplat april 2016 (så garanti kvar)
- Certhållare + manual
- Rolex gröna plastlåda
- Rolex ytterkartong
- Vitt papphölje (inte direkt mint, men håller ihop)
- Grön tag
- En extra länkbit (just nu passar klockan en handled på ca 17 cm.

Skick
Klockans yttre skick är fint och speglar en klocka som är använd till och från under de år som gått. Klockan har inte använts i våldsamma eller tuffa förhållanden, men dess ganska många polerade ytor har förstås samlat på sig hairlines. Ett litet skavsår på insidan av länken där viklåset går emot (svårt att motverka detta om man nu inte plastar eller tejpar. Inga djupare repor eller dings finns så blir hårlinjerna för jobbiga torde en polering kunna utföras utan att man jobbar bort för mycket metall. Tidshållningen mättes nyligen av mig med stillaliggande klocka och har visat +/- 0 sekunder på 36 h.

Byten
Inga byten denna gång.

Överlämning
Sker gärna f2f i Stockholmsområdet. Kan även skickas efter erhållen betalning som sker med Swish eller banköverföring. Klockan lämnas över när jag kontrollerat att hela summan finns på mitt konto. Kan åka en liten bit utanför Stockholm mot handpenning.

Referenser
https://klocksnack.se/threads/alex_c.38816/

Tack KS för annonsplats!
IMG-4575.jpg

IMG-4583.jpg

IMG-4576.jpg

IMG-4577.jpg

IMG-4578.jpg

IMG-4581.jpg

IMG-4582.jpg
 
Topp