• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen Rolex Datejust 116234

Sebby

Omega
Pris
70k
Returpolicy
Enligt ök
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej,
Har en fin 116234 uttagen oktober 2017 (Köpt av Swissera här på forumet).
Min första Rolex som jag har vart väldigt nöjd med, suget efter en diver är dock för stort så därför får denna skönhet på jubilee och vitguldsring nu vandra vidare.
Jag välkomnar både ren försäljning alternativt ett byte mot en 114060 men kom gärna med förslag om du sitter på någon annan Sub, jag är inte omöjlig.
Klockan är i fint skick med hairlines på polerade ytorna vilket är oundvikligt vid användning.
Klockan kommer i fullset inklusive länkbitar och grön hangtag.

Affären görs helst upp F2F i Stockholm

IMG_6792.jpg
IMG_6793.jpeg
IMG_6794.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp