• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex Datejust 116234

Pris
66500
Returpolicy
Ej retur om inte annat överenskommet
Bilder Skickat
  1. Ja
Inlägget uppdaterat
Jag har uppmärksammats om att mitt pris först (62k) kanske låg lite lågt. Ber mycket om ursäkt för min okunskap om andrahandsvärdet.. Därför har jag justerat priset något eftersom jag ändå primärt är intresserad av ett byte. En försäljning skulle för mig ändå innebära en jakt på en ny Datejust. Jag har också uppdaterat annonsen med närbilder på de hairlines/märken klockan har då jag insåg att min beskrivelse av skicket var ganska subjektiv annars.. De är på bandhornen.


Byteobjekt
Rolex Datejust 116234 36mm
Jubileearmband med "crown clasp"
Inköpt på Nymans ur i februari 2015 (med roulettedatum)
Inte servad. Visar inga tecken på att behöva servas.
Väldigt bra skick. Inga stora "hairlines" att tala om. Ett märke på bandhornet.
Kommer med certifikat och box, samt fölängsningslänk till armbandet.

Bytes mot
Rolex Datejust 36mm med oysterarmband och slät bezel, altrenativt med oysterarmband och flöjtad bezel.
(ev. förslag på klockor i prisklassen 40-65k och storleksrdningen 36-38mm i stål)

Om värdet på bytesobjekt avviker från varandra görs givetvis affären upp med ett förutbestämt belopp. Jag bor i Sthlm och gör helst affären här..

IMG_1049.jpg
IMG_1050.jpg
IMG_1051.jpg
IMG_1052.jpg
IMG_1053.jpg

IMG_0050.jpg
IMG_0049.jpg
IMG_1050.jpg
 
Senast ändrad:
Topp