- Pris
- 105000
- Returpolicy
- Nej, under garanti.
- Bilder Skickat
- Ja
Lägger nu ut min Rolex Datejust 126234 till försäljningen. Klockan kom aldrig riktigt till användning då jag blev OWG med en annan klocka. Och nu stundar ett husköp.
Klockan har enbart suttit på armen vid en handfull tillfällen så skicket är superb. Sitter även kvar plast på spännen.
Klockan är inhandlad av mig hos svensk AD i augusti 2021. Kommer fullset med kvitto.
Föredrar F2F i Göteborg med omnejd. Men kan också köra en bit och möta upp. Klockan kan skickas med värdefrakt jag står i så fall för kostnaden men tar ingen risk då postens värdefrakt inte täcker beloppet.
Förbehåller mig rätten att dra tillbaka klockan, dock inte under pågående affär.
Önskas fler bilder så återkom gärna!
Prisidé: 105 tkr eller högstbjudande.
Min referenstråd:
Klockan har enbart suttit på armen vid en handfull tillfällen så skicket är superb. Sitter även kvar plast på spännen.
Klockan är inhandlad av mig hos svensk AD i augusti 2021. Kommer fullset med kvitto.
Föredrar F2F i Göteborg med omnejd. Men kan också köra en bit och möta upp. Klockan kan skickas med värdefrakt jag står i så fall för kostnaden men tar ingen risk då postens värdefrakt inte täcker beloppet.
Förbehåller mig rätten att dra tillbaka klockan, dock inte under pågående affär.
Önskas fler bilder så återkom gärna!
Prisidé: 105 tkr eller högstbjudande.
Min referenstråd:
Natex
Hej! Lämna gärna en kommentar här om vi gjort affärer. Tack på förhand :) Med vänlig hälsning Natex
klocksnack.se
Senast ändrad: