• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen Rolex Datejust 1601 på Oysterlänk

Tripeiro.

Rolex
2-Faktor
Hej,

Serie 39xxxxxx

1601 med vitguldsbezel.
Köptes som nyservad men det tar jag med en spade salt, så säljes oservad. Saktar sig rätt exakt 20sek dygn, vet ej om den enbart behöver en ruckning, har faktiskt inte brytt mig. Som sagt, oservad. Gångreserven kan jag inte klaga på och datumet switchar exakt vid 00:00

Glas: Plexi ej original, överlag fint skick men jag har skrapat den lite mellan 5-6, försökt fånga det på bilden där jag ringat in.

Boett: Finns en liten ding på högra bandhornet som jag också ringat in, även än ännu mindre på vänstra som är rätt svår att se.

Tavla: Jag kan inte finna några som helst avvikelser.

Visare: Om du tittar noga kan du ana en viss missfärgning på minutvisarens lume. Annars crisp.

Överlag: Riktigt snygg, om än tråkig utan gult guld eller diamanter, tkr jag själv.

Länk: Är efterköpt, Oyster 78360 (OP4 2006), 11 bitar (Ska vara 12), 558b ändlänkar. Mkt fin.

Önskar: 23500kr. Kan även säljas separat då länken inte är match med klockan. Vill då ha 19000kr för klockan och 4500kr för länken.

Retur? Nej tack, jag menar att jag är helt ärlig med klockans skick och har försökt ta så bra bilder som möjligt på de få skavanker som finns. Har jag missat något väsentligt fel, då självklart retur.

Bara fråga på!

Gärna face-to-face, i Sundbyberg under dagtid och i Älvsjö kvällstid.

00000.JPG
001.JPG
IMG_0562.JPG
IMG_0568.JPG
IMG_0584.JPG
IMG_0585.JPG
IMG_0588.JPG
IMG_0589.JPG
IMG_0590.JPG
IMG_0591.JPG
IMG_0592.JPG
IMG_0550.JPG
IMG_0551.JPG
IMG_0553.JPG
IMG_0554.JPG
 
Senast ändrad:
Topp