• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex Datejust 1601 sänkt från 28k till 25k

Marcus1797

Omega
2-Faktor
Pris
25000
Returpolicy
Nej
Bilder Skickat
  1. Ja
Med stor sorg har det blivit dags att göra sig av med min Datejust då jag helt enkelt fått upp ögonen för andra klockor. En underbar klocka med den klassiska pie-pan tavlan som även är en sigma dial vilket innebär att indexmarkeringarna, visarna och Rolexloggan är gjorda av guld.
Klockan är från 1973 enl www.bobswatches.com och är så vitt jag vet opolerad. Den servades och blev klar i slutet av maj hos Rob E och har ett år och 10 månader kvar på garantin. Garantibevis och serviceetui medföljer. Notera att det är head only. Skickar gärna med armbandet som klockan sitter på om det skulle önskas.
Skicket i allmänhet är väldigt gott, enda som går att anmärka på är att glaset har fått ett litet jack mellan 12 och 1 indexmarkeringarna och att en liten bit av lumet på klockan 4 indexmarkering har lossnat. Inget man tänker på när man bär klockan.
Tänkte mig 25000:- prutat och klart eller byte mot en Omega Speedmaster professional. Pengar upp från min sida beroende på skick.

Finns i Stockholm för F2F, skickas annars på köparens risk.

Tack så mycket KS för ett grymt forum och annonsplats!!

IMG_E1345.JPG
IMG_1437.JPG IMG_1731_LI.jpg IMG_1739.JPG IMG_1737.JPG
 
Senast ändrad:
Topp