• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex Datejust 1601 - Stor prispump 25,5k

Clark

Omega
2-Faktor
Pris
25,500
Returpolicy
Om ej rolex
Bilder Skickat
  1. Ja
Tjena,

Säljer denna Rolex datejust 1601 till ett fint pris. Nu hyvlar jag ner priset med en riktigt stor bump från 28 500 kr till sista pris 25 500 kr. Kan man ens hitta en billigare 1601? Dessutom en utan servicebehov.

Bytte till mig den 2020 från en forummedlem, nyservad enligt honom som hade låtit sin urmakare kolla på den, gick då +6 sek/dygn. Har inte själv testat den men vrider upp bra och jag jag har själv inte märkt av något som skulle tyda på motsatsen. Den går som en klocka helt enkelt :)

Jag lägger till lite bilder på tavlan, då det visade sig vara lite oklart bland tidigare spekulanter. Jag tycker tavlan upplevs riktigt trevlig och i bra skick men i vissa vinklar och ljus så syns ju tydliga åldersförändringar på tavlan, jag har försökt fånga dessa på bilderna

Klockan skickas på läder med nytt orginal rolexspänne och service pouch från Rob Engström. Skickar även med jubilee länk från tidochting.

Övriga frågor och fler bilder löser vi på PM.
Bytesförslag funkar alltid, men helst i prisklass 5-20k och sen pengar upp till mig :)

dj1.jpg

dj2.jpg

dj3.jpg

dj4.jpg

1B39B8DC-D6C8-40F0-AC3A-B93D4CE4C8A0.jpeg
B2C10DB3-0832-4BE6-AD77-CA48059B3D15.jpeg
1A100137-C3EA-4E9F-954B-A7AD3775D198.jpeg
F7137BF0-0CE9-4F2A-928C-FEA82B581A92.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp