• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex Datejust 16013 25K

thetaliban

Cartier
2-Faktor
Halloj!

Varit på jakt efter en DJ ett tag, och mitt lilla företag slutade med att jag köpte två. Så en ska bort.
Detta exemplar är från 1985 och är i ett bra skick. Klockan har blivit polerad, och det ser ut som om borstningen på bandhornen
blivit lite medtagen. Men det ser värre ut på bild än i verkligheten, där man kan ana borstningen fortfarande. Annars är det hyfsat skarpa kanter och klockan ger ett gott helhetsintryck.
Jubileelänk i gott skick, framförallt med tanke på hur dom brukar te sig.
Klockan har god amplitud (295) och går +3 s per dygn. Ingen service ska behövas än på ett bra tag.
Ej box och papper. EDIT: men väl ett kvitto från en känd tysk handlare och ungefär 11 månaders garanti.

IMG_3241.JPG
IMG_3242.JPG
IMG_3243.JPG
IMG_3244.JPG
IMG_3245.JPG
IMG_3246.JPG
IMG_3251.JPG
IMG_3252.JPG
IMG_3254.JPG


Klockan och jag finns i sthlm. Retur ska ske inom 24h om klockan avsevärt skiljer sig från beskrivningen. Ej retur f2f.
Pris: 27000 Nu 25000:-
Kan eventuellt tänka mig ett byte mot en Explorer II 16570 eller GMT pepsi/coke, med pengar upp såklart.
 
Senast ändrad:
Topp