- Pris
- 105000
- Returpolicy
- Ingen, då klockan är 1 vecka gammal och har 5 års garanti
- Bilder Skickat
- Ja
Hej,
Bekantskapen med denna fantastiska DJ 41 mm blev tyvärr kort.
Utplockad förra veckan hos svensk AD.
Säljes då jag nu fått möjlighet att lägga händerna på en annan, och inte gör mig råd att ha två dyra klockor i samlingen.
Klockan är i nyskick sånär som någon hairline på claspen (som syns om man vrider klockan i precis rätt läge).
Har försökt fånga skicket på bilderna som också är en del av beskrivningen.
Referens: 126300-0002
Garanti: 5 år
Kommer i fullset, dvs. med allt som följde med när jag plockade ut den samt originalkvitto.
Länk till min GG-tråd hittar ni HÄR
Ser gärna att eventuell köpare kan presentera en referenstråd med goda referenser från tidigare affärer här på forumet.
Pris 105 000:- Inte prutbart i dagsläget.
Finns i Gävleområdet
Säljes helst F2F, men kan också skickas på köparens ansvar efter överenskommelse och erlagd betalning.
Kan eventuellt mötas upp i Sthlm eller Uppsala också, men också då efter överenskommelse med köparen.
Tack KS för ett fantastiskt forum och för möjligheten att annonsera.
Väl mött.
Bekantskapen med denna fantastiska DJ 41 mm blev tyvärr kort.
Utplockad förra veckan hos svensk AD.
Säljes då jag nu fått möjlighet att lägga händerna på en annan, och inte gör mig råd att ha två dyra klockor i samlingen.
Klockan är i nyskick sånär som någon hairline på claspen (som syns om man vrider klockan i precis rätt läge).
Har försökt fånga skicket på bilderna som också är en del av beskrivningen.
Referens: 126300-0002
Garanti: 5 år
Kommer i fullset, dvs. med allt som följde med när jag plockade ut den samt originalkvitto.
Länk till min GG-tråd hittar ni HÄR
Ser gärna att eventuell köpare kan presentera en referenstråd med goda referenser från tidigare affärer här på forumet.
Pris 105 000:- Inte prutbart i dagsläget.
Finns i Gävleområdet
Säljes helst F2F, men kan också skickas på köparens ansvar efter överenskommelse och erlagd betalning.
Kan eventuellt mötas upp i Sthlm eller Uppsala också, men också då efter överenskommelse med köparen.
Tack KS för ett fantastiskt forum och för möjligheten att annonsera.
Väl mött.
Senast ändrad: