• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Mauritz

Rolex
En riktig håll k..... klocka riktigt grym, använd, använd, använd ja kort och gott använd den.
Vad kan den ge för avkastning om den ligger i 20 år? ( "peanuts" i för hållande till glädjen den kommer ge dig ) och som TS skrev vem vet om man är med om 20 år.
Som "Af" skrev du kommer garanterat ha tillbaka dina pengar med + på tjugo år, det är huvudsaken.
Jag vill iof. inte se dessa klockor då suget tar tag i mig varje gång jag ser dem:).
Grattis till en fin klocka och njut av den det hade jag gjort.
 

gonza

Panerai
Detta (mitt första) inlägg får bli startskottet på min Ks karriär
Kommit över en knappt använd fullset rolex daydate "Egyptian" oysterquartz 19028 -89 för ett tag sen och skrev i en annan tråd angående den och fått lite förfrågningar om bilder så startar en tråd här.
Har faktist inte använt den, då den är rare o toppskick samt full-set, så får se om den blir kvar eller går vidare. Va tycker ni?
Är det värt att låta en sån här pjäs ligga, går den upp i värde?
Sett tidigare när jag sökt runt på forumet att det finns en ägare av en guldtavla samt en vit så då passar det utmärkt att jag fyller upp med en svart.
Hoppas ni gillar den!
20160601_224245.jpg
20160601_224144.jpg
20160601_223822.jpg
20160601_223607.jpg
Snapchat-4106012916992192902.jpg
Har du kvar klockan?
 
Topp