Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tackar! U N D E R B A R!Jag bjuder på ett par bilder!
![]()
![]()
VerkligenDJ 41, underbar klocka. 36mm är för tjejer.
![]()
Någon som skulle kunna berätta skillnaden? Försöker lära mig men går inte in i skallen!!![]()
I princip så. Har dock en kollega som är 2 meter lång med 20 cm handleder, har full förståelse för att han föredrar DJ 41.DJ 41 om man nästan fattat. DJ II om man inte fattat alls. DJ 36 om man fattat.
I princip så. Har dock en kollega som är 2 meter lång med 20 cm handleder, har full förståelse för att han föredrar DJ 41.
Tror du på tomten också?Om Tony Soprano kunde köra 36 mm DD med hans hydda så finns det knappt några ursäkter.
Nu förstår jag ännu mindreDJ 41 om man nästan fattat. DJ II om man inte fattat alls. DJ 36 om man fattat.
Tror du på tomten också?![]()
![]()
![]()
![]()
Nu förstår jag ännu mindre![]()
DJ 41 om man nästan fattat. DJ II om man inte fattat alls. DJ 36 om man fattat.
DJ II är den gamla och 41:an kom förra året med ett nytt grymt urverk. Så har jag fattat det iaf.
Och så har 41:an snyggare index tror jag.
Någon som skulle kunna berätta skillnaden? Försöker lära mig men går inte in i skallen!!![]()
Vilken ref provade du? Vanesak. Jag har 18.5cm och vältränad överkropp som lätt gör att det ser ännu värre ut men tycker att 116234 fungerar fint, vanesak bara.Jag har läst alla inlägg om att 36:an vore den ultimata storleken........ provade med min18 cm handled idag. Den är för liten helt enkelt.
Skulle han välja 36mm om 41mm fanns? NejOm Tony Soprano kunde köra 36 mm DD med hans hydda så finns det knappt några ursäkter.