• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Rolex DJ36 126200

Kjellhoften

Basic
2-Faktor
Pris
84000
Returpolicy
Nej, Under Garanti
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej KS!

Köpte denna, enligt mig grymt snygga "passar-till-allt" klocka, åt min tjej i somras. MEN, jag lyckades inte pracka på henne mitt klockintresse då den mest legat stilla i lådan (inte alls bitter). Eftersom hon inte använt den mer än ett fåtal gånger och jag tycker den är för liten för mig så hoppas jag den kan glädja någon av er istället!

Rolex DJ36 - Slät ring - Oyster bracelet - Svart tavla - 126200. Årsmodell: 2022

Tjejen har mikroskopiska handleder så finns två länkar helt orörda att sätta på. Annars har jag försökt ta bild på det slitage som syns, men är överlag i ett väldigt fint skick. Billigaste i EU på C24 just nu ligger på 93,5k och är från 2019.

Swish is king! Gör gärna affären F2F i Stockholm, annars värdefrakt på köparens bekostnad. Inga byten, det blir Daniel Wellington för tjejen framöver...

IMG_0315.jpeg

IMG_0319.jpeg

IMG_0323.jpeg

IMG_0324.jpeg

IMG_0322.jpeg

IMG_0325.jpeg

IMG_0326.jpeg

Tack KS för annonsplats! Erhåller mig rätten att dra tillbaka annonsen.

/Kjell

Tillbaka
Topp