• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex Explorer 1 214270 Mk2

Flipparn

Cartier
2-Faktor
Pris
79000
Returpolicy
Om ej äkta.
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej,

Säljer en Rolex Explorer 1 Mk2 214270. Köptes av mig på forumet tidigare i år. Den kommer med Box utan papper. Dock är klockan servad 13/5 2020 och då bekräftades även äktheten (hos Rob Engström i Stockholm). Servicegaranti gäller två år från servicetillfälle. Papper samt kvitto på detta jobb medföljer självklart.

Klockan är i mycket gott skick (se bilder). Önskar fler blider eller film skickar jag gärna via WhatsApp.

Klockan levereras med inner- och ytterbox samt en Rolex service pouch. Klockan passar nu min handled på ca 17cm. En extra länkbit medföljer, har ni större (eller inte lika små) handleder får ytterligare länkbitar köpas till.

I min ägo har klockan gått ca. +1,5spd.

Skickar mot förhandsbetalning via Swish med Postnord värde.


Mvh,
A
IMG_8372.jpg
IMG_8373.jpg
IMG_8374.jpg
IMG_8375.jpg
IMG_8376.jpg
IMG_8377.jpg
IMG_8378.jpg
IMG_8379.jpg
IMG_8380.jpg
 
Topp