• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex Explorer 1 214270

dunbor

Breitling
Pris
50000
Returpolicy
Nej, pengarna ska vidare
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej!

Det tar emot att lägga ut denna till försäljning men jag har fått upp ögonen för något annat som behöver finansiering.
  • Sparsamt använd i kontorsmiljö och i rotation med 3 andra klockor.
  • Superskick, fri från dings eller repor! Självfallet finns lättare swirls på högpolerade ytor.
  • Fullt set som inkluderar inre/yttre box, cert, tag, extra länkbitar etc. (se bild).
  • Håller tiden ypperligt, se bild som visar gångavvikelse från senaste mätningen.
  • Uttagen 2016-02, alltså under garanti.
  • Ser helst en affär F2F i Stockholm.
  • Kan skickas mot förskottsbetalning, köparen står för frakt och ansvarar för godset.
  • Betalning med Swish.
  • Jag förbehåller mig rätten att dra tillbaka annonsen (dock ej under pågående affär).
  • Jag förbehåller mig rätten att välja köpare där goda referenser väger tungt.
  • Byten är ej intressanta då pengarna ska vidare.
Rolex-small-2.jpg


Rolex-small-6.jpg


Rolex-small-7.jpg


Rolex-small-1.jpg

Rolex-small-3.jpg

Rolex-small-4.jpg

Rolex-small-5.jpg

IMG_20190623_113821.jpg

Screenshot_20190623-112245.jpg

IMG_20190627_090127.jpg
IMG_20190627_090118.jpg
IMG_20190627_090034.jpg


IMG_20190627_090058.jpg

Tack KS för grymt forum och annonsplats!
 
Senast ändrad:
Topp