• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex explorer 1

pelagos1

Cartier
2-Faktor
Pris
53000
Returpolicy
Vid överenskommelse.
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej! Säljer min fina Rolex explorer 214270 mk1 då jag har annat på ingång. Klockan är från 2016 och kommer som fullset. Skicket är använt men väldigt fint, hairlines och lättare repor på polerade delarna samt spänne annars superfin. Går jättebra och väl inom cosc. Då jag har köpt annan klocka så önskas tyvärr inga byten denna gången. Vill endast ha swish betalning och ser helst att du som köpare har några referenser vid f2f affär, jag och klockan finns i Halmstad men kan åka en bit för möte givetvis. Kan även skicka men då efter erlagd betalning via swish och med posten värde som jag kan bjussa på. Har jag missat något eller om du har någon fråga bara hojta till. Mvh
IMG_20190921_173242.jpg
IMG_20190921_172815.jpg
IMG_20190921_172705.jpg
IMG_20190921_172605.jpg
 

Bilagor

  • IMG_20190921_173242.jpg
    IMG_20190921_173242.jpg
    338.4 KB · Visningar: 2
Topp