• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Rolex Säljes/Bytes Rolex Explorer 124270 PB

Pris
75.500
Returpolicy
Nej, klockan säljs F2F
Bilder Skickat
  1. Ja
Rolex Explorer 124270 ifrån 2022 till salu.

PB 22/9 Tidigare 76.500, Nu 75.500

Köpte klockan för en dryg månad sedan och insett att det inte riktigt är vad jag är ute efter.

Klockan köptes här på KS genom Heritage Timepieces, länk till orginalannons finns nedan:

Klockan är bra skick, har självklart en del hairlines på boett, länk och spänne. Har hittat en liten ”dink” på boetten ca kl. 2 (var där innan den kom i min ägo). Har försökt markerat ut det så noga som möjligt i en av bilderna.

Jag är hyfsat ny på detta forum så har inga referenser. Men köp genomförs F2F i Stockholm på en plats där jag känner mig säker (vilket du också bör göra).

Bytesförslag välkomnas! Är främst sugen på en dykare ex. Tudor Black Bay 58 (2026), Omega Seamaster Peter Blake(2254.50.00) eller en Tudor Black Bay Pro eller mot förmodan en Explorer 2 upp eller ner.

Tack KS för möjligheten att annonsera här!

//Philip

Bilagor

• IMG_2323.webp
    IMG_2323.webp
    163.5 KB · Visningar: 1
  • IMG_2332.webp
    IMG_2332.webp
    302.3 KB · Visningar: 1
  • IMG_2333.webp
    IMG_2333.webp
    167 KB · Visningar: 1
  • IMG_2327.webp