Philip.ma123
Basic
- Pris
- 75.500
- Returpolicy
- Nej, klockan säljs F2F
- Bilder Skickat
- Ja
Rolex Explorer 124270 ifrån 2022 till salu.
PB 22/9 Tidigare 76.500, Nu 75.500
Köpte klockan för en dryg månad sedan och insett att det inte riktigt är vad jag är ute efter.
Klockan köptes här på KS genom Heritage Timepieces, länk till orginalannons finns nedan:
Klockan är bra skick, har självklart en del hairlines på boett, länk och spänne. Har hittat en liten ”dink” på boetten ca kl. 2 (var där innan den kom i min ägo). Har försökt markerat ut det så noga som möjligt i en av bilderna.
Jag är hyfsat ny på detta forum så har inga referenser. Men köp genomförs F2F i Stockholm på en plats där jag känner mig säker (vilket du också bör göra).
Bytesförslag välkomnas! Är främst sugen på en dykare ex. Tudor Black Bay 58 (2026), Omega Seamaster Peter Blake(2254.50.00) eller en Tudor Black Bay Pro eller mot förmodan en Explorer 2 upp eller ner.
Tack KS för möjligheten att annonsera här!
//Philip
PB 22/9 Tidigare 76.500, Nu 75.500
Köpte klockan för en dryg månad sedan och insett att det inte riktigt är vad jag är ute efter.
Klockan köptes här på KS genom Heritage Timepieces, länk till orginalannons finns nedan:
Företagsannons Avslutad Thread 'Rolex explorer 124270'
Technical Specifications
Brand: Rolex
Model: Explorer 36
Reference: 124270
Year: 2022
Movement: Rolex self-winding Perpetual mechanical movement, Calibre 3230
Complications: Time only
Case: 36 mm stainless steel Oyster case
Bezel: Smooth stainless steel bezel
Crystal: Scratch-resistant sapphire crystal
Dial / Hands: Black dial, 3-6-9 Explorer numerals, Luminous hour markers, Mercedes hands
Bracelet: Stainless steel Oyster bracelet
Clasp: Stainless steel Oysterclasp
Water Resistance: 100 m / 330...
Brand: Rolex
Model: Explorer 36
Reference: 124270
Year: 2022
Movement: Rolex self-winding Perpetual mechanical movement, Calibre 3230
Complications: Time only
Case: 36 mm stainless steel Oyster case
Bezel: Smooth stainless steel bezel
Crystal: Scratch-resistant sapphire crystal
Dial / Hands: Black dial, 3-6-9 Explorer numerals, Luminous hour markers, Mercedes hands
Bracelet: Stainless steel Oyster bracelet
Clasp: Stainless steel Oysterclasp
Water Resistance: 100 m / 330...
- Heritage Timepieces
- Svar: 0
- Forum: Handla - Säljes, Bytes, Köpes
Klockan är bra skick, har självklart en del hairlines på boett, länk och spänne. Har hittat en liten ”dink” på boetten ca kl. 2 (var där innan den kom i min ägo). Har försökt markerat ut det så noga som möjligt i en av bilderna.
Jag är hyfsat ny på detta forum så har inga referenser. Men köp genomförs F2F i Stockholm på en plats där jag känner mig säker (vilket du också bör göra).
Bytesförslag välkomnas! Är främst sugen på en dykare ex. Tudor Black Bay 58 (2026), Omega Seamaster Peter Blake(2254.50.00) eller en Tudor Black Bay Pro eller mot förmodan en Explorer 2 upp eller ner.
Tack KS för möjligheten att annonsera här!
//Philip
Bilagor
Senast ändrad: