Poppe
Basic
- Pris
- 46000
- Returpolicy
- Ingen då det ska in i bostadsköp
- Bilder Skickat
- Ja
Obs såld!!!
Hej, tydligen är det dyrt att byta bostad så jag behöver avyttra lite prylar.
Och då blir det att göra sig av med den bästa sommarklockan näst efter stekarsuben.
Med andra ord, först på tur är min Explorer 2 16570 från 1990. Har haft den i snart 4 år, då var den enligt säljaren nyservad. Men inget jag har papper på så jag utgår från okänd servicehistorik.
Kommer med låda och äkthetsbevis från AD.
Bra skick för sin ålder. Säljes F2F i Varberg med omnejd (Gbg Halmstad Borås.) Eller skickas mot värdefrakt, men då ska pengar in innan jag skickar något.
Lumen är stendöd och färgsläpp i siffrorna. Mailar gärna fler bilder på begäran.
Ingen retur då stålarna ska rakt in i bostadsköp.
Enda bytet som är intressant är Longines hydroconquest blå eller Oris Aquis.
Hej, tydligen är det dyrt att byta bostad så jag behöver avyttra lite prylar.
Och då blir det att göra sig av med den bästa sommarklockan näst efter stekarsuben.
Med andra ord, först på tur är min Explorer 2 16570 från 1990. Har haft den i snart 4 år, då var den enligt säljaren nyservad. Men inget jag har papper på så jag utgår från okänd servicehistorik.
Kommer med låda och äkthetsbevis från AD.
Bra skick för sin ålder. Säljes F2F i Varberg med omnejd (Gbg Halmstad Borås.) Eller skickas mot värdefrakt, men då ska pengar in innan jag skickar något.
Lumen är stendöd och färgsläpp i siffrorna. Mailar gärna fler bilder på begäran.
Ingen retur då stålarna ska rakt in i bostadsköp.
Enda bytet som är intressant är Longines hydroconquest blå eller Oris Aquis.
Bilagor
Senast ändrad: