• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex Explorer 214270 -18

Pete11

Vacheron
2-Faktor
Pris
49k
Returpolicy
Enligt överenskommelse
Bilder Skickat
  1. Ja
Då kör vi!
En Explorer 214270 från 2018-03-26, alltså garanti i dryga 4 år till.
Köpt av mig på Nymans ur i Stockholm och buren av mig i vått och torrt. På det knappa år jag ägt denna har den suttit på handleden mest hela tiden så det finns några bruksspår.
Jag har dock tröttnat på denna och vill ha deg eller något riktigt kul, och deg. se bytes-sektionen nedan.

Skick:
Jag tycker att skicket är gott, men spår av bruk finns.
Det finns ett litet märke i glasringen kl12.30 samt ett par mindre repor till vänster om det(se bilder) samt hairlines.
Fullset, alla 12 länkar med.

Urverk: inga anmärkningar, går ca +1 sekund per dygn.
Frakt & F2F: har du bra referenser kan vi köra F2F, annars bjuder jag på värdefrakt.
Jag och klockan finns i Stockholm.

Möjliga byten: just nu SBDX017/SBDX001 eller Reverso (ja) plus pengar till mig.
(Om du inte råkar ha något extremt horologiskt intressant du vill byta mot en tjockExplorer, PMa isf)

Tackar KS för möjligheten att annonsera gratis här och jag lovar en slant till BCF efter avslutad affär.
Bilder:
IMG_20190113_132129.jpg
IMG_20180902_221734.jpg
IMG_20190113_131827.jpg
IMG_20190113_131837.jpg
IMG_20190113_131855.jpg
IMG_20190113_131902.jpg
 
Senast ändrad:
Topp