• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes/Bytes Rolex Explorer 214270

FranzJaeger

Basic
Pledge Member
2-Faktor
Pris
65 tkr.
Returpolicy
Enligt ök.
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej!

Återanvänder mina egna annons då jag bytte tillbaka denna i oförändrat skick, nya bilder kan tas vid behov.

Känns det för långt till julafton? Ta saken i egna händer och unna dig något inför Black Friday:

Rolex Explorer 214270 (mk 1) - 65 tkr

IMG_2329.jpeg

Se vidare nedan för bilder och beskrivning. Bytesvärde 65 tkr mot något rimligt lättflippat, kan gå ned något vid smidig kontantaffär. Behöver någon dags framförhållning vid affär, bjuder på REK.

Se gärna min referenstråd: FranzJaeger.

Tack på förhand!

Rolex Explorer 214270 (mk 1), 39mm

Servad 39mm med de klassiska korta visarna (mk 1). Försiktigt använd sedan service för 14,750 kr då även glas och glasring byttes samt att ett bandhorn lasersvetsades och polerades. Enligt kostnadsförslaget några kosmetiska märken på bryggorna på verket samt några små märken kvar på övre högre bandhorn (se bild) men i övrigt i gott skick och enligt mig mycket gott helhetsintryck. Servicegaranti till december 2025.

Kommer på oanvänt RubberB med nya servicecertet. Ursprungligen från ca 2012, köpt på auktion av mig. Har snott länken till ett annat projekt.

Bilder:

IMG_2318.jpeg

IMG_2320.jpeg

IMG_2321.jpeg

IMG_2322.jpeg

IMG_2323.jpeg

IMG_2325.jpeg

IMG_2326.jpeg

IMG_2327.jpeg

IMG_2328.jpeg

Tillbaka
Topp