Har vissa funderingar på att byta "upp" mig till en 40mm sportrolle, gärna mot en GMT Master. Allt är av intresse, så länge det är stål och oyster. Nyservad och skabbig går före polerad med servicebehov.
Min Exp I är i "beaterskick". Har några hyfsat rejäla dings, en på glasringen och en på ett av bandhornen, ett stort nagg i glaset och smånagg runt kanten på glaset, div. repor finns också. En ypperlig vardagsrolle med andra ord! Den är nyservad på Bergströms, har väl använt den i ca tre veckor sedan jag hämtade ut den. I mina (oerfarna) ögon ser den opolerad ut, och jag lät bli att få den polerad vid service. Har inte serienummer tillgängligt just nu, men har för mig att det är en 2002.
Inga tillbehör, länken har tolv bitar.
Bytesvärde ca. 25kkr. En lämplig hög med pengar läggs emellan.
Pris vid försäljning är 25kkr . Ingen retur, garanti på service finns.
Min Exp I är i "beaterskick". Har några hyfsat rejäla dings, en på glasringen och en på ett av bandhornen, ett stort nagg i glaset och smånagg runt kanten på glaset, div. repor finns också. En ypperlig vardagsrolle med andra ord! Den är nyservad på Bergströms, har väl använt den i ca tre veckor sedan jag hämtade ut den. I mina (oerfarna) ögon ser den opolerad ut, och jag lät bli att få den polerad vid service. Har inte serienummer tillgängligt just nu, men har för mig att det är en 2002.
Inga tillbehör, länken har tolv bitar.

Bytesvärde ca. 25kkr. En lämplig hög med pengar läggs emellan.
Pris vid försäljning är 25kkr . Ingen retur, garanti på service finns.
Senast ändrad: