Laddar...
Kaplans
  1. Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
    Stäng notis

Säljes/Bytes Rolex Explorer II 1655 Steve McQueen

Diskussion i 'Handla - Säljes, bytes' startad av thny, 12 april 2019.

Royal Watches Sweden
  1. thny
    Trådstartare

thny Titan Premium

Från:
    STHLM
    Pris:
    200000
    Returpolicy:
    Enligt ök
    A4E9313F-54D0-44D7-93F3-4C83AFC2AA6A. Fantastiskt fin Albino Freccione från 1982 (7,4 milj serial). Servad 2009 (med servicepapper) då även länk och bezel byttes. Tavla (Mark V) och visare är original med grym patina och 24-timmarsvisaren har bleknat som den ska. Tjocka fina luggar och kronskydd. Skarpa kanter och överlag superfint skick med endast några få hairlines. Kanonskick och känns nästan som ny. Går som den ska och jag kommer att uppdatera annonsen med gångavvikelse när mätning är klar. *Jag har nu kört Toolwatch i två dygn och får 0,0 i gångavvikelse. Vet inte om det kan vara något fel i verktyget men har heller inte märkt någon avvikelse från klockan på min iPhone.
    Box på bild medföljer också.

Byte kan vara aktuellt mot full set och bra skick 116500 vit, 126710BLRO, 126711CHNR eller liknande.

Finns centralt i Stockholm och säljs helst F2F med banköverföring till SEB (eller Swish i den mån det går).

Bifogade filer:

Senast ändrad: 15 april 2019
    Keft, AlexanderJos, Noel och 50 andra gillar detta.
Gripenbro