- Pris
- 85000
- Returpolicy
- Ja, om något avviker från beskrivning
- Bilder Skickat
- Ja
Går i tankarna att sälja min Rolex Explorer II Polar 16570 från 2008, med engraved rehaut och det uppdaterade 3186-verket. Klockan kommer med inner- och ytterbox, hangtag, putsduk, certhållare, servicecert (från 2015 via Rolex AD), servicepouch och kvitto på köpet från utländsk handlare oktober 2022 (10.350€=118.000kr). Inget cert från nyköp.
Mycket fint skick på hela klockan, men finns såklart mindre hairlines, men inget som sticker ut överhuvudtaget. Boetten har fina och välbevarade former. Länken är även den i mycket bra skick, med ett litet märke på claspen nere till höger under kronan. Köpt till en länkbit (kvitto på 700kr ingår). Passar handleder upp till dryga 19cm.
Går otroligt bra, inom 2 sek/dygn, med lång gångreserv. Godkänt trycktest sommaren 2023.
Pris: 85.000kr89.000kr inkl Värdefrakt eller F2F i Stockholm
Mina omdömen:
Mycket fint skick på hela klockan, men finns såklart mindre hairlines, men inget som sticker ut överhuvudtaget. Boetten har fina och välbevarade former. Länken är även den i mycket bra skick, med ett litet märke på claspen nere till höger under kronan. Köpt till en länkbit (kvitto på 700kr ingår). Passar handleder upp till dryga 19cm.
Går otroligt bra, inom 2 sek/dygn, med lång gångreserv. Godkänt trycktest sommaren 2023.
Pris: 85.000kr
Mina omdömen:
Senast ändrad: