• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex Explorer II 216570 Polar

Ansgar

Cartier
2-Faktor
Pris
63000
Returpolicy
Nej
Bilder Skickat
  1. Ja
Up for sale är min Explorer II 216570. Uttagen sommaren 2017, grön tag och således lång garanti kvar.
. Medföljer gör givetvis box (inner, ytter samt pappskydd), tag, certifikat, pristag, samt 11 länkbitar. Utöver detta medföljer även ett par veckor gammalt Rubber B!

Jag bedömer skicket som gott. Givetvis hairlines lite härovar på polerade ytor och glasring efter normal användning, men inget som inte går att åtgärda med en lättare polering om man nu är lagd åt det hållet. En mindre repa på länken går att känna med nageln, vilken jag ringat in i gult på en av bilderna nedan.

Bytesförslag uppmuntras, det värsta man kan få är ett nej :) bytesvärde sätter jag till samma som försäljningsvärde.
Jag står för värdefrakt via PostNord, annars går F2F bra om du har rikligt med referenser.

Tveka inte kontakta mig via PM vid frågor.

Nedan följer massor av dagsfärska bilder
IMG_4665.JPG
IMG_4669.JPG
IMG_4679.JPG
IMG_4681.JPG
IMG_4684.JPG
IMG_4688.JPG
IMG_4689.JPG
IMG_4693.JPG
IMG_4694.JPG
IMG_4697.JPG
IMG_4699.JPG
IMG_4700.JPG


Och sist men inte minst en ett par veckor gammal bild med Rubber B:et på
49612741_377094453050188_8420647094523527168_n.jpg


Mvh Ansgar
 
Senast ändrad:
Topp