• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Rolex Explorer II 216570 Prisbump!

Admm

KS Explorers Club
Hej!
Har nu bestämt mig för att sälja min Rolex Explorer II referens 216570 från 2012.
Klockan har en ding på nedre vänstra bandhorn som syns på bilderna. Den har även ett litet nagg på glaset vid ytterkanten mellan klockan 3 och 4. Självklart även desk-diving scratches också.

Annars är den i bra skick och går som den skall, inga konstigheter.

Klockan kommer fullset med allting och även inköpskvitto från Nymans Ur. Finns även 2 st extra länkbitar.

Pris: 50.000 kronor 49.000kr 47.500kr 47.000 NU: 46.000 BILLIGARE BLIR DEN INTE!

Byte: Ja, endast stål sportmodell från Rolex, kan tänka mig lägga till en slant också.

Skickas: Helst inte då jag inte gjort det förut, ser helst f2f affär i Stockholmsområdet. OBS! Kan behöva någon dag för att hämta klockan ty den förvaras på ett kontor.

Har gjort 1 tidigare affär på forumet så lägger väl in referenstråd också:
https://klocksnack.se/threads/admm.78286/

Ett stort tack för annonsplatsen till KS!

Bilder:
IMG_3346_zpsr5bm6jsq.jpg
[/URL][/IMG]
IMG_3346.JPG
IMG_2213.JPG
IMG_2208.JPG
IMG_2215.JPG
IMG_2210.JPG

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp