• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Rolex Explorer II dressad?

Jag bär själv en Explorer II till kostym ganska ofta och ser även andra genom jobbet som gör det. Den glider in under min skjortärm om jag inte spänner på inre knappen. Ingen kostym idag men iaf skjorta
IMG_0954.JPG
IMG_0955.JPG

Behåll DJ, om du klär dig dressat så passar den bättre.. funkar dessutom till t-shirt också varpå Expn passar nog bäst till avdressat.. typ t-shirt eller flis ^^

classic-and-iconic-watch-rolex-submariner-3.jpg

Nuff said. "How come it's seen so much where the wettest thing around is a dry Martini? Who knows. Maybe it's because the black dial goes so well with a black tie. Ask her. Maybe she knows."

Föredrar 1an, men tvåan funkar ju också lite mer dressat tycker jag, stal lite inspirationsbilder från instagram (upphovskonto syns i bilderna):
IMG_2049.PNG IMG_2050.PNG IMG_2051.PNG

I början av månaden fick jag för mig att plocka bandet från min Dj och se hur det skulle passa, ganska snyggt i mina ögon dock var passformen inte helt 100, vad säger folket?
2.jpg
4.jpg
6.jpg
8.jpg
10.jpg
12.jpg
14.jpg
16.jpg
18.jpg

Tillbaka
Topp