• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex Explorer, ref 14270, servad 3/15

SFS

Omega
Rolex Explorer ref 14270, 36 mm, safirglas, ca 1991, servad 3/15.
Har efter ett år nu tröttnat på min Explorer och därför är den nu till salu. Klockan köpte jag av Stevanella orologi för ca ett år sedan. Den är servad hos Rob Engström i mars 2015, kvitto samt servicecert finns. Detta betyder att det finns garanti till mars 2017. Servicen gick på 6450 kr.

Klockan är i mycket bra skick, håller tiden bra, finns ett "nagg" i safirglaset kl 6, dock var detta inget som de brydde sig om på servicen. Hairlines finns givetvis. Totalt sett så anser jag att klockan är 8,5/10.

Finns i Stockholm, kan göra affär f2f i Stockholmsområdet, eller skicka mot förskottsbetalning via bank. Har referens här på en Orient Mako samt en Datejust jag sålde på TTT för något år sedan. Kan tänka mig byte mot en Ploprof eller något annat udda (ex Supercompressor).

Ej retur, priside´ 28 000 kr, kom med bud!
 

Bilagor

  • Rolex EXP 015.JPG
    Rolex EXP 015.JPG
    101.3 KB · Visningar: 1,122
Senast ändrad:
Topp