BustedIbland funderar jag på om folk faktiskt försvinner eller om det bara är avataren som försvinner.
@Burnman bumpade och skrev dessutom att Rolex är fula, jag tror det är samma person![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
BustedIbland funderar jag på om folk faktiskt försvinner eller om det bara är avataren som försvinner.
@Burnman bumpade och skrev dessutom att Rolex är fula, jag tror det är samma person![]()
Nä, du har alibi men lite tänkvärt ändå kanske?
Ja, Rolex är fula. Jag antar att alla som köpt sin drömklocka inte finner mening med att vara här längre bland en massa idioter som inte förstår Rolex unika allenarådande storhet.Jag som ”relativt ny” och färsk medlem (4 år) reflekterar ofta över det när jag läser gamla trådar. Att medlemmar som varit med sen ”urminnes” tider med tusentals poster hux flux bara försvinner!? Man blir ju lite fundersam över vad som låg till grund för beslutet, vad de gör idag, är intresset för klockor kvar osv…
P.S Rolex är fula![]()
Denhär va väldigt kul! Jag antar att jag är i mitten-delen av grafen för tillfället, mer specifikt i området där Rolex i princip är ikapp de andra märkena. Två-tre år till då kanske och hela min samling är full av datejusts, daytonas och en daydate..
Kul tråd och samtidigt sorglig. Det är många personliga forumprofiler som försvunnit.
Samt väääldigt många som har tusentals poster som man aldrig sett någonstans på forumet. Dessa postare verkar givetvis ha någon koppling till mikrotråden där det spammas hejvilt.Ibland funderar jag på om folk faktiskt försvinner eller om det bara är avataren som försvinner.
Ja, "givetvis" är det så.Samt väääldigt många som har tusentals poster som man aldrig sett någonstans på forumet. Dessa postare verkar givetvis ha någon koppling till mikrotråden där det spammas hejvilt.