• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Köpes Rolex GMT 116710blnr

l.smallbone

Basic
2-Faktor
Hallå!

Priserna har ju onekligen krupit uppåt men om nån är sugen på att bli av med sin på ett snabbt och smidigt sätt så är jag the one! Budget: 60k med lite svängrum beroende på objektet. Erbjuder förskottsbetalning per banköverföring eller swish. Kontanter f2f om man är sugen på det funkar också, men då kommer jag ta med mig en stor tatuerad (och helt ointresserad av klockor) kille ut i fall att. Klart du ska sälja din klocka! Då kan du ju ha ditt nästa drömobjektet på handleden innan maj är slut, vilken start på sommaren!

Ha det fint så länge!

/Anders

Tillbaka
Topp