• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex GMT 16710

kanjiboy

Cartier
2-Faktor
Pris
120
Returpolicy
Ingen retur
Bilder Skickat
  1. Ja
Klockan är en Rolex GMT 16710 från 2006 (Z-serie) vilket är näst sista året den tillverkades.
Klockan levereras med oysterlänk, jubileelänk utan stretch med endast några få repor på spännet, service cert, Coke insert, Pepsi insert samt faded serif Pepsi insert. Det finns även 2 bandstift samt ändlänkar i metall om man vill ha den på band (så det inte blir något mellanrum mellan band och boett)
Inga andra tillbehör finns. Oysterlänken passar ca 19,5-20cm handleder.
Jubileelänken är i fullängd vilket borde passa ca 21 cm handleder (jag köpte jubileelänken ny av AD). Jag säljer inget.

Klockan servades i början av 2020.
Jag och klockan finns i GBG för F2F men det går även att skicka den på köparens bekostnad.
Är det en seriös köpare med referenser kan jag även tänka mig att åka några mil för en trevlig affär.

Skicket på klockan är okey men använt.
På vänstra sidan av klockan på kanten mot baksidan finns det en ding där den fått sig en smäll.
På översta vänstra bandhornet finns det även ett märke.
Det syns mindre i verkligheten än på bild.
Jag kan tänka mig ren försäljning eller byte mot annan Rolex (6-siffrig). Pengar upp eller ner går bra. Vid byte är bytespriset samma som köpespriset.
Är det några frågor är det bara att skicka ett PM!:)
IMG_0791.jpeg

image0 (1).jpeg
image1.jpeg
image2.jpeg
IMG_0826.jpeg
IMG_0830.jpeg
IMG_0839.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp