• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

J.O.F

Basic
Pris
139000
Returpolicy
Ja, om ej äkta Rolex
Hej!

Jag kollar intresset på min Rolex GMT 16710 för eventuellt köp av annan klocka. Klockan är i väldigt bra skick med vassa bandhorn och tight länk. Den kommer med Box, cert och en extra insert. Coke-inserten som sitter på idag är helt ny och oanvänd, uthämtad på Bergströms UR i Göteborg denna månad och Pepsin är från 2006 då klockan hämtades ut. Den servades senast 2018 men enligt en genomgång av Bergströms är den ej i behov av service.

Klockan kan skickas mot förhandsbetalning men jag föredrar F2F i Göteborgsområdet med medlemmar med goda referenser. Mötet sker på mitt kontor och med några dagars framförhållning

Bilagor

• IMG_1457.jpeg
    IMG_1457.jpeg
    350.4 KB · Visningar: 1
  • IMG_1458.jpeg
    IMG_1458.jpeg
    428.2 KB · Visningar: 4
  • IMG_1459.jpeg
    IMG_1459.jpeg
    385 KB · Visningar: 1
  • IMG_1460.jpeg
    IMG_1460.jpeg