• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex GMT 1675

MrAndersson

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Pris
80000
Returpolicy
Ingen retur
Bilder Skickat
  1. Ja
Efter många om och men har jag bestämt mig för att släppa denna vintage klassiker. Den behöver ingen närmare beskrivning. Klockan är äkthetskontrollerad och värderad av kaplans i april.
Lite specs:
Ref: 1675
Serie: 3 miljoner, daterad till c:a 72
Tavla: vad jag läst mig till så kallas den MK2,5. Tavlan är bedömd i skick 7/10 av Kaplans och Georgios ansåg att den är riktigt fin.
Visare: i fint skick och matchar lumen på tavlan riktgt bra. Sekundvisaren är dock ommålad.
Länk: kommer på en AM jubileelänk som passar fint till.
Boett: i fint skick där det finns mycket gods kvar. Ena kronskyddet är mer polerat än det andra.

Affär görs helst upp f2f i stockholm eller så skickas klockan men då på köparens risk.

Byte som kan vara intressanta är exv 5513 eller någon fin tudor sub eller en AP RO i samma prisnivå.

Fler bilder finns och kan skickas vid seriöst intresse.

B6F09295-305D-4376-B01C-5219222C47E0.jpeg
 
Topp