• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen Rolex Gmt 2 Pepsi

Pelleblue

Omega
Pris
134k
Returpolicy
Om något inte stämmer.
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej på er alla klockälskare, upp for grabs är en mycket fin Rolex Gmt med ovanliga swiss only märkning som Rolex tillverkade ett år. Denna modell förutspås att bli mer eftertraktad då de bara producerades i 12 månader.
Bilderna talar för sig själv. Box medföljer samt servicepapper från Rob Engström Sthlm. Trycktestad ok och ej servicebehov. Klockan går +1 sek/dygn Cosc.

Jag är inte intresserad av oserösa köpare.
Priset jag sätter är rimligt för denna pärla.
Möte kan ske på mitt kontor efter jag hämtat klockan. Alla oysterlänkar är med, passar upp till 22cm omkrets. Länkarna är tajta och bra.

Mvh

PS
Stockholm
 

Bilagor

  • IMG_9465.jpeg
    IMG_9465.jpeg
    825.1 KB · Visningar: 43
  • IMG_9405.jpeg
    IMG_9405.jpeg
    519.9 KB · Visningar: 42
  • IMG_9406.png
    IMG_9406.png
    765.6 KB · Visningar: 39
  • IMG_9401.jpeg
    IMG_9401.jpeg
    595.4 KB · Visningar: 39
  • IMG_9607.jpeg
    IMG_9607.jpeg
    902.2 KB · Visningar: 38
Topp