- Pris
- 160000
- Returpolicy
- Enligt överenskommelse
- Bilder Skickat
- Ja
Legendariska Rolex GMT Master 1675/3 "Rootbeer" med nipple dial säljes. Serienummer börjar på 3,4 vilket ger att den är ifrån ca. 1972.
Länken är en vikt två-tons 7836 (borde väl egentligen heta 7836/3?) med 480-ändlänkar. 480-ändlänkar är inte korrekta för referensen utan de är för den 78363 Oyster länk som är för 16753 "Rootbeer". Korrekta ändlänkar ska vara 258 eller 280, jag köpte ett par NOS 258 som jag provat på klockan en gång. Föredrar dock 480 eftersom de har den centrala delen i guld, 258 har samma del i polerat stål, 258 ändlänkarna ingår i priset.
Klockan är senast servad sommaren 2017 hos en svensk AD, kvitto finns.
Det här insertet satt på klockan när jag köpte den
Fick dock tag på det fade:ade som sitter på klockan nu efter en tids letande och som passar mycket bättre till klockan, det här insertet ingår också i priset.
Mina referenser:
klocksnack.se
omegaforums.net
Tack Klocksnack för ett mycket bra forum samt annonsplatsen
Länken är en vikt två-tons 7836 (borde väl egentligen heta 7836/3?) med 480-ändlänkar. 480-ändlänkar är inte korrekta för referensen utan de är för den 78363 Oyster länk som är för 16753 "Rootbeer". Korrekta ändlänkar ska vara 258 eller 280, jag köpte ett par NOS 258 som jag provat på klockan en gång. Föredrar dock 480 eftersom de har den centrala delen i guld, 258 har samma del i polerat stål, 258 ändlänkarna ingår i priset.
Klockan är senast servad sommaren 2017 hos en svensk AD, kvitto finns.
Det här insertet satt på klockan när jag köpte den
Fick dock tag på det fade:ade som sitter på klockan nu efter en tids letande och som passar mycket bättre till klockan, det här insertet ingår också i priset.
Mina referenser:
Hasse Varg
Hej, Skulle vara tacksam för feedback om hur ni upplever att det är att göra affärer med mig. Hälsningar, Hans
Search Results for Query: Hans the wolf | Omega Forums
Tack Klocksnack för ett mycket bra forum samt annonsplatsen
Senast ändrad: