Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte jag som letar efter ny modell som ökar i värde.Köp den då
Är det den svenska avundsjukan som lysser igenom? Eftersom man dissar en klocka som en tråd handlar omInte jag som letar efter ny modell som ökar i värde.
Är tyvärr inte det minsta avundsjuk på en Blnr, nej. Ingen klocka för mig, även om den är till utseendet fin. Jag diskuterade bara ämnet som var på tal, där du trodde den var en potentiell värdeökare för framtiden.Är det den svenska avundsjukan som lysser igenom? Eftersom man dissar en klocka som en tråd handlar om
Det var väl lång kö i början, men har också sett den ligga i butiker, framförallt i Europa. Sen om dom är bokade eller inte.. Kan jag inte svara på. Men dom existerar ju onekligen.Känner folk som fått blnr till rabatterat pris förstår inte vrf folk kallar den ovanlig. Är en vanlig gmt till 90% som är Rolex näst mest sålda modell genom tiderna
Är tyvärr inte det minsta avundsjuk på en Blnr, nej. Ingen klocka för mig, även om den är till utseendet fin. Jag diskuterade bara ämnet som var på tal, där du trodde den var en potentiell värdeökare för framtiden.
är det samma rabatt som du fick på din Explorer?Känner folk som fått blnr till rabatterat pris förstår inte vrf folk kallar den ovanlig. Är en vanlig gmt till 90% som är Rolex näst mest sålda modell genom tiderna
Antar att du menar D.S, för jag har ingen explorer.är det samma rabatt som du fick på din Explorer?
Är det samma rabatt som du fick på din Explorer?Känner folk som fått blnr till rabatterat pris förstår inte vrf folk kallar den ovanlig. Är en vanlig gmt till 90% som är Rolex näst mest sålda modell genom tiderna
Det var väl lång kö i början, men har också sett den ligga i butiker, framförallt i Europa. Sen om dom är bokade eller inte.. Kan jag inte svara på. Men dom existerar ju onekligen.[/QUOTE
Dom existerar ju eftersom jag har en
Vi får se spådamen i framtiden. Tror BLNR är här för att stanna. Jag kommer göra vinst på min
Motsägelsefullt att tänka att den ska stanna(dvs bli ännu vanligare) och öka i värde på samma gång.Vi får se spådamen i frsmtiden. Tror BLNR är här för att stanna. Jag kommer göra vinst på min
Är inte så säker på att den inte slutar tillverkas inom de närmaste åren. Nya verken lär väl göra intåg snart och då blir det säkert en uppdatering på hela GMT-serien. Då kommer ju BLNR ha tillverkats i sammanhanget rätt få år. Lägg till hur mycket 16710 har stuckit och det var väl en klocka som tillverkades i typ en miljard ex. När 116710 kom var det få som trodde att det skulle bli sådant drag efter den tidigare.Mycket möjligt, men det känns inte som en modell som kommer slutas tillverkas inom kort så de lär inte bli sällsynta direkt och därför tror jag att sannolikheten att den skjuter iväg rejält i pris är låg. Den lär väl gå upp i och med att Rolex höjer listpriserna då och då, men jag tvivlar som sagt att den kommer gå upp mycket. Svårt att sia om framtiden dock! Det kanske blir nya Paul Newman daytonan...![]()
Borsta länken så fort du ens överväger det. Blir så mycket bättre![]()
Här är min. Skulle vilja ha den utan PCL men känns fel att modifiera. Annars perfektion...
Jag tycker PCL är hela grejen. Fattar inte att folk har problem med det. Underbar klocka bra köp![]()
Här är min. Skulle vilja ha den utan PCL men känns fel att modifiera. Annars perfektion...
Det är väl endå en sportklocka och ska lika därefter. Borstad boett dessutom. Pcl oyster går fetbort på stålGmt i min bok.Jag tycker PCL är hela grejen. Fattar inte att folk har problem med det. Underbar klocka bra köp
Vad passar din bok? Varit så många negativa inlägg från dig. Så vore intressant att höra vad som passar digDet är väl endå en sportklocka och ska lika därefter. Borstad boett dessutom. Pcl oyster går fetbort på stålGmt i min bok.
Dumt att sluta tillverka en eftertraktad klocka ingen bra affär. Rolex är inte precis kända för att göra dåliga affärerÄr inte så säker på att den inte slutar tillverkas inom de närmaste åren. Nya verken lär väl göra intåg snart och då blir det säkert en uppdatering på hela GMT-serien. Då kommer ju BLNR ha tillverkats i sammanhanget rätt få år. Lägg till hur mycket 16710 har stuckit och det var väl en klocka som tillverkades i typ en miljard ex. När 116710 kom var det få som trodde att det skulle bli sådant drag efter den tidigare.
Den och daytonaDumt att sluta tillverka en eftertraktad klocka ingen bra affär. Rolex är inte precis kända för att göra dåliga affärerDen är som du beskriver här för att stanna
![]()
Väldigt mycket som passar mig! Verkligen mycket. Blnr är fin, det är den. Men detaljer som pcl mm får mig att avstå och välja mycket annat framför den. Men det är Offtopic.Vad passar din bok? Varit så många negativa inlägg från dig. Så vore intressant att höra vad som passar dig
Om man inte kan ha PCL blir det svårt att ha guld då det är ännu känsligare. Så är bara borstade stål klockor du kan haVäldigt mycket som passar mig! Verkligen mycket. Blnr är fin, det är den. Men detaljer som pcl mm får mig att avstå och välja mycket annat framför den. Men det är Offtopic.
On topic var bland annat framtidsspådom om modellen i fråga. Där jag tyckte/tror något du inte höll med om = klart mina inlägg ser negativa ut.![]()
Äh guld kan man alltid ha. Smätåtsido: Oavsett vad så är min åsikt att PCL i stål fult på en sportmodell som blrn. Dvs handlar det inte om vad som är känsligt eller ej. Även om pcl förvisso drar till sig hairlines som aldrig förr.Om man inte kan ha PCL blir det svårt att ha guld då det är ännu känsligare. Så är bara borstade stål klockor du kan ha
Guld är ännu mer känslig för hairlines?Äh guld kan man alltid ha. Smätåtsido: Oavsett vad så är min åsikt att PCL i stål fult på en sportmodell som blrn. Dvs handlar det inte om vad som är känsligt eller ej. Även om pcl förvisso drar till sig hairlines som aldrig förr.
Vi får se spådamen i framtiden. Tror BLNR är här för att stanna. Jag kommer göra vinst på min
Guld är jag mer rädd om (/eftertänksam med) än med en toolig sportrolex i stål. Även om jag såklart är försiktig med en sådan också.Guld är ännu mer känslig för hairlines?
Tänkte mer att blåsvart säkert bli kvar, men att man passar på att uppgradera hela serien i samband med de nya verken. Man fortsätter alltså med blnr fast med nya verket och en uppdaterad design typ?Dumt att sluta tillverka en eftertraktad klocka ingen bra affär. Rolex är inte precis kända för att göra dåliga affärerDen är som du beskriver här för att stanna
![]()
Har du någon mer bild på din BLNR?Tänkte mer att blåsvart säkert bli kvar, men att man passar på att uppgradera hela serien i samband med de nya verken. Man fortsätter alltså med blnr fast med nya verket och en uppdaterad design typ?