- Pris
- 77000
- Returpolicy
- Nej, klockan är under garanti
- Bilder Skickat
- Ja
Säljer en GMT Master II stål/svart i mycket fint skick.
Ref 116710LN
Jag är andra ägaren, kvittohistorik finns, använd i rotation med andra klockor.
Lite hairlines, men inga repor, dings eller skador. De hairlines/swirles som finns har jag försökt förstärka med ljus på bilderna. Syns mer eller mindre inte vid normal belysning/användning.
Fungerar som den ska och håller tiden bra.
Kommer full-set med allt som följde med vid nyköp. Inner & ytterbox, skyddsplast mellan inner/ytterbox, länkbit (totalt är alla med), skydd för vridring, grön tag, tag från butik, cert, certhållare, instruktionsbok och kvitto. Såld 2017 av svensk ad (Bergströms Ur, Uppsala), alltså flera år kvar på 5-årsgarantin.
Säljes till medlem m referenser.
Betalning via Swish.
F2F i Stockholm alt. skickas rek. efter fullt emottagen betalning via Swish.
Ref 116710LN
Jag är andra ägaren, kvittohistorik finns, använd i rotation med andra klockor.
Lite hairlines, men inga repor, dings eller skador. De hairlines/swirles som finns har jag försökt förstärka med ljus på bilderna. Syns mer eller mindre inte vid normal belysning/användning.
Fungerar som den ska och håller tiden bra.
Kommer full-set med allt som följde med vid nyköp. Inner & ytterbox, skyddsplast mellan inner/ytterbox, länkbit (totalt är alla med), skydd för vridring, grön tag, tag från butik, cert, certhållare, instruktionsbok och kvitto. Såld 2017 av svensk ad (Bergströms Ur, Uppsala), alltså flera år kvar på 5-årsgarantin.
Säljes till medlem m referenser.
Betalning via Swish.
F2F i Stockholm alt. skickas rek. efter fullt emottagen betalning via Swish.
Senast ändrad: