• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex OP 114300

Hexagon

KS Picasso
2-Faktor
Pris
44000
Returpolicy
Nej
Bilder Skickat
  1. Ja
Rolex Oyster Perpetual 114300

Uttagen på Nymans 2018, kvitto och värderingsintyg på ~52k finns. Klockan är under garanti i typ 4år till. Fullset, minus plast och skit. Viss plast finns dock kvar i låset. Köpt av mig för 45k för en månadsen eller så, drar av en tusing för det användandet.

Red grape tavla, första till salu på KS? Lätt bästa färgen. Tavlan pendlar mellan nästan svart-grå-grape-ish beroende på ljus, riktigt schysst. De röda markeringarna är tvärsnygga till tavlan. 39mm stor, sitter förvånansvärt bekvämt även om man som jag, är van vid 36mm. Typ 16cm handled på bilderna.

Skicket är gott, klockan är använd. Hairlines och vardagsmärken finns således lite varstans. Inget djupt dock. Notera märke på vänster nedre lugg. Claspet har tidigare jobbat vid skrivbord.

FE2951BB-691A-45E1-916E-E28183B68658.jpeg

FBE8FF86-BABB-4594-8B8B-AC9789950783.jpeg

CFDBA5CD-7268-4BB1-A5B0-E00344741329.jpeg


Fråga gärna saker i PM, fler bilder på diverse färgskiftningar osv finns om man är seriös. Byten är välkomna. Sthlm F2F. Förbehåller mig rätten att ångra mig. Hej!
 
Senast ändrad:
Topp