• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen Rolex Pepsi 16700

nibe02

Breitling
Pris
110000
Returpolicy
enl. ök
Bilder Skickat
  1. Ja
Superfint exemplar för dig som söker en Rolex GMT Pepsi. Detta är en 16700 N-serie som kommer full set med cert (stämplad 1992), alla booklets, kalender, hangtag samt ytter- och innerbox. Klockan är verkligen i fint skick med naturligt fadead bezel. Enligt tidigare ägaren är klockan servad 2009 men tyvärr saknas kvitto på detta. Vad det gäller polering har jag svårt att avgöra då klockan har fina skarpa kanter, men jag gissar att det kan ha skett en lättare polering av tidigare ägare. Klockan bär spår av användning med endast några få hairlines (då främst på claspen, bild finns på detta) men inga dings eller andra skador. Finns i centrala Stockholm och jag föredrar F2F med Swish

Väl mött

Tack KS för annonsplats
Pepsi1.2.jpg
Pepsi2.jpg
Pepsi5.jpg
Pepsi6.jpg
Pepsi7.jpg
 
Senast ändrad:
Topp