• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes Rolex "red-back" insert til 1675

KTS69

Omega
Pris
13000
Returpolicy
Ingen retur
Bilder Skickat
  1. Ja
02.jpg

Kom med bud!

Nydelig red-back insert til 1675 selges (kun insert, klokken er solgt). Jeg vet ikke nøyaktig når det er fra, men en ekspert jeg snakket med mener at det må være fra siste halvdel av 70-tallet.
Fargene er veldig fine, litt lysere og samtidig mer "gylne" enn et fabrikknytt insert.

STED:
Insertet befinner seg i Norge, men kan skicka med värdefrakt efter betalning.

PRIS:
Red-back inserter er dyre! Sjekket litt rundt på VRF, og ingen tilsvarende red-backs til under 26K. Det er jo selvfølgelig vanvittig! Jeg ønsker 13K for mitt, men kom gjerne med bud!

De jeg fant på VRF som er likest mitt:
FS : Rolex 1970’s GMT 1675 FAT Font Insert red back - € 2750,-
FS - Rolex 1675 inserts x 2

Dette er absolutt ikke de dyreste der inne. Er de skikkelig faded etc så stiger prisene opp mot 40k

Jeg har noen GG-referanser i min referens-tråd, og mange referanser på norske tidssonen.no. PM meg!
 

Bilagor

  • 04.jpg
    04.jpg
    161.4 KB · Visningar: 12
  • 06.jpg
    06.jpg
    184.6 KB · Visningar: 11
  • 08.jpg
    08.jpg
    127.9 KB · Visningar: 14
  • 10.jpg
    10.jpg
    177.8 KB · Visningar: 13
  • 11.jpg
    11.jpg
    317.7 KB · Visningar: 13
  • 12.jpg
    12.jpg
    72 KB · Visningar: 12
Senast ändrad:
Topp