• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex Sea-Dweller 126600

Tigerrrr

Rolex
2-Faktor
Pris
108000
Returpolicy
Nej
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej,
Nu ska den säljas (jag var inte riktigt redo när jag la ut den första gången)! Klockan är en Rolex Sea-Dweller 126600, 43mm, i mycket bra skick med få hairlines och inga repor eller dings. Kommer fullset och är uttagen 2017-05-20 i Antwerpen.
En underbar klocka som tyvärr måste bort pga att klockkontot är övertrasserat. Så inga byten denna gång.

Fast pris och F2F på min bank om du har bra referenser. Kan också skickas och då tillkommer fraktkostnad samt att köpare står för ansvaret.

Mina referenser: https://klocksnack.se/threads/tigerrrr.82894/

(cert & certhållare är inte med på bilderna men finns givetvis)

IMG_1049.jpg
IMG_1044.jpg


IMG_1382.jpg

IMG_0060.JPG

IMG_0283.JPG

IMG_1385.jpg

IMG_3678.JPG

IMG_0142.JPG
 
Senast ändrad:
Topp