• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes/Bytes Rolex Sea-Dweller 16600

Risto85

Cartier
2-Faktor
Pris
96,5k inklusive värdefrakt
Returpolicy
Ingen retur om inte annat överenskommet innan genomförd affär
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljes en Rolex Sea-Dweller 16600 i ett fint och ärligt skick.

Klockan är en A-serie uttagen 1999. Den kommer fullset, och förutom cert, box m.m så medföljer alltså en mängd tillbehör enligt sista bilden (skruvmejsel, ankare, den längre varianten på dykarförlängningen osv). Ett verkligt ”true fullset” som man inte ser varje dag med andra ord!

Klockan förefaller opolerad enligt experter inom området. Detta är dock inget jag som lekman med säkerhet kan garantera, utan se gärna bilder för att kunna göra en egen bedömning.

Länk- samt clasp är 93160A (clasp code X4) och tar en handled på +20cm (12 länkbitar, exklusive ändlänkar samt dykarförlängning).

Gången uppmätt i Timegrapher igår (14/4-2024) och visade en tidsavvikelse på +-0s per dygn och en amplitud på 300 enligt bild. (Buren på handleden så har den hållit sig stabilt på -1s per dygn enligt appen som jag använder mig av).

Klockan är som sagt i ett fint och ärligt skick med en del spår av användning. Värt att nämna är två lite mer synliga märken på sidan av boetten (samma sida som heliumventilen) som syns på en av bilderna.

Eventuellt kan byten vara av intresse, och det är främst Rolex, Tudor, Panerai samt Breitling som är lite extra intressant, men fråga gärna 😃

Jag har gott om positiva referenser från tidigare affärer och dessa hittar du här: https://klocksnack.se/threads/risto85.105262/

Möjligheten till affär F2F på min hemort i norra Västmanland för medlemmar med goda referenser här på KS.

Betalning sker via swish (inga undantag).

Stort tack KS för ett fantastiskt forum och för möjligheten att kunna annonsera!


Väl mött // Risto85


IMG_7587.jpeg
IMG_7589.jpeg
IMG_7602.jpeg
IMG_7633.jpeg
IMG_7632.jpeg
IMG_7630.jpeg
IMG_7640.jpeg
IMG_7642.jpeg
IMG_7571.jpeg
IMG_7584.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp