- Pris
- 90 000
- Returpolicy
- Ja, 24 timmar. Klockan ska returneras i samma skick som den köptes.
- Bilder Skickat
- Ja
Säljer eller byter denna Sea Dweller, 16600, Z-serie från 2007. Köpt av mig från Stories of Time i februari i år. Originalannonsen finns här: https://storiesoftime.com/sv/products/sea-dweller-16600-box-card-2007?_pos=15&_sid=88a9aa8d0&_ss=r
Klockan är i väldigt fint skick, skarpa linjer och väldigt få hairlines. Inga dings. Servicehistorik okänd men jag har inte märkt något konstigt eller onormalt.
Kommer med yttre och inre låda, cert, grön tag samt två extra länkbitar och dykarförlängning.
Ser helst byten plus pengar mitt håll. Bytesvärde 90 000 kr.
Potentiella byten:
Klockan finns i Stockholm för F2F för medlemmar med goda referenser. Skickas helst inte, men kan göras om vi kommer överens om ett säkert sätt att posta. Jag står för frakten isf. Vid byten kör vi F2F.
Väl mött och tack KS för annonsplats!
Klockan är i väldigt fint skick, skarpa linjer och väldigt få hairlines. Inga dings. Servicehistorik okänd men jag har inte märkt något konstigt eller onormalt.
Kommer med yttre och inre låda, cert, grön tag samt två extra länkbitar och dykarförlängning.
Ser helst byten plus pengar mitt håll. Bytesvärde 90 000 kr.
Potentiella byten:
- IWC Mark XX (med blå eller grön tavla)
- Tudor Black Bay 58 GMT (på 5-länk)
- Tudor BB 58 Burgundy (på 5-länk)
- Omega PO 8900 (43,5mm) eller 8500 (42mm)
Klockan finns i Stockholm för F2F för medlemmar med goda referenser. Skickas helst inte, men kan göras om vi kommer överens om ett säkert sätt att posta. Jag står för frakten isf. Vid byten kör vi F2F.
Väl mött och tack KS för annonsplats!