• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex Sea-Dweller MK1

kbw

Omega
2-Faktor
Pris
125000
Returpolicy
Nej
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej,

Säljer min Rolex Sea-Dweller referens 126600 med MK1-tavlan. Köpt här på KS, kort vänskap då en ”grail” uppenbarade sig. Uttagen i Sverige 2017, så fortfarande under garanti som jag förstår det. Kommer med vit ”sleeve”, ytterbox, box & cert. Skick enligt bilder. Saknas 1st länk. Passar min handled på 19cm, och även större, rätt mycket att justera i claspen (OBS syftar ej på divers extension vilket också finns).

Pris 125000kr

Byte: endast Cartier WSSA0039 eller WSSA0030 och pengar åt mitt håll.

OBS: Ett par dagars framförhållning krävs så att jag kan passa in att hämta den hos banken.

Förbehåller mig rätten att sälja till vem jag föredrar. Goda referenser ett krav.

Mina fotograferingskunskaper lämnar en hel del att önska, men nedan följer bilder.

P1000545.jpg

P1000547.jpg

P1000548.jpg

P1000550.jpg

P1000551.jpg

P1000554.jpg
 
Topp