• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Rolex service I Malmö

Sparrisprinsen

Silver
2-Faktor
Sökte på forumet, men hittade inte någon bra tråd som tog upp frågan. Skaffade mig en DJ för ett litet tag sedan och jag misstänker att den behöver en service. Så min fråga är väl egentligen vem ni rekommenderar i Malmö med omnejd. Bergströms finns ju, men finns det kanske någon annan i närheten som ni tycker är ett bättre val ? Och i så fall varför ?

Bergstörms är väldigt bra och väldigt trevliga. Rekommenderar att du går ditt och pratar med dem :). Om du inte vill gå ditt finns även AD i Köpenhamn, har dock ingen erfarenhet från dem.

Sökte på forumet, men hittade inte någon bra tråd som tog upp frågan. Skaffade mig en DJ för ett litet tag sedan och jag misstänker att den behöver en service. Så min fråga är väl egentligen vem ni rekommenderar i Malmö med omnejd. Bergströms finns ju, men finns det kanske någon annan i närheten som ni tycker är ett bättre val ? Och i så fall varför ?
Du kan ju även kolla Per - antikurmakaren på Davidhallstorg, dock inte en ad..

Äsch, gå in till Artmetall i Helsingborg om du har vägarna förbi, garanterat trevligt bemötande :)

Fick kostnadsförslag på 8300 kr på Bergströms för helservice av 16800, utan polering med ny hals, krona och timvisare (vilket jag inte vill ha).

Känns dyrt?

Fick ganska mediokert bemötande när jag var där sist (Bergströms Malmö) för ett trycktest/packningsservice av min Rolex. De verkade inte vara så sugna på att kolla den och i butiken frågade flera gånger om jag hade fått ok från urmakaren när jag ringde dem tidigare. Sedan hörde de inte av sig när den var klar utan jag ringde en vecka efter inlämning och undrade och fick svaret "jo den är klar, du kan hämta den". Lite sådär tycker jag.

Tillbaka
Topp