• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Rolex Skydweller Bamford Edition

acce1999

Patek
2-Faktor
Det jag ser - och det här blir subjektivt - är en allt för stor klocka på en relativt smal tatuerad handled med en cigarr... Som vill lite mer än vad hela uppsättningen orkar med. Snacka om att inte nå hela vägen fram.

Jag vill betona att jag själv har smala handleder... Och så fortjag får tillfälle "skojar" med min andra hälft om att det vore spännande med så kallade "sleeves" under skjortan och kostymen... Men det är liksom inte jag... Fast ändå... (Vansinnigt oväntat, skulle det vara... )

Klockan går alltså fetbort. Cigarren dito. Armen och tatueringen får stanna. Släng på en väl ingången vintage av valfri sort och det skulle kännas väsentligt skönare.

A

P.S. Någon mer än jag som snubblar över knasiga fantasier om tatueringar??? Och vad fick mig att börja tänka på det efter fyrtio??? Medelålderskris???:banghead:
 
Topp