• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Rolex Sub PVD

Kson

Patek
2-Faktor
Ltq1jUz.png

Hittade den här

http://www.luxurywatches.se/public/pages/rolex/116610LV_PVD.html

Gillar den tyvärr inte... Tycker Du?
 

garfield

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Vad jag inte fattar är varför man gör en sådan här mod och sedan tror att klockan ska ha samma andrahandsvärde som en omoddad? Eller? Vet iofs inte vad de vill ha för den, men att ta en Hulk och sedan köra PVD behandling borde ju rimligen snäva ner gruppen potentiella kunder ganska ordentligt, kan jag tycka...
 

par

Patek
2-Faktor
Vad jag inte fattar är varför man gör en sådan här mod och sedan tror att klockan ska ha samma andrahandsvärde som en omoddad? Eller? Vet iofs inte vad de vill ha för den, men att ta en Hulk och sedan köra PVD behandling borde ju rimligen snäva ner gruppen potentiella kunder ganska ordentligt, kan jag tycka...
Nog för att jag aldrig skulle göra det men alla utgår ju inte från att man ska sälja en klocka. Skulle gissa att de flesta rolex köpare säkert inte säljer dem. Nog mer vi med intresset som tänker så.
 

jabla

Sarlacc
Ungefär lika begåvat som det här. Antagligen samma målgrupp, överbetalda fotbollsspelare.

mario-balotelli-camo-bentley-cropped-focal-bw.jpg



Och här får den vad den förtjänar :D


piss-on-balotellis-ride-11.jpg
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Var förbi och tittade på den gröna submarinern. Med svart tavla hade den klarat sig men när den nu har en så hemsk glansig sunburstfinish blir det plattfall. Ytbehandlig och tavlor på sportur skall vara matta.
 

krämbulle

Alltid sugen på inköp
2-Faktor
Ungefär lika begåvat som det här. Antagligen samma målgrupp, överbetalda fotbollsspelare.


Och här får den vad den förtjänar. :D


piss-on-balotellis-ride-11.jpg

Att camouflage-filma sin Bentley är rätt smaklöst jag håller med.

Men killen på den där bilden förtjänar fasen snöpning, spöstraff och livstid i ett Gulag. Att urinera på någons bil gör man bara inte. Vidrig människa.
 
Topp