Olof Bergström
Basic
Hej!
Suget efter en Submariner Hulk har blivit för stort så jag säljer därför min Rolex Submariner 114060.
Klockan köptes nyligen av välrenommerad KS-medlem (företag). Kvitto medföljer.
Svensksåld klocka (Nymans ur april 2013) som är i toppskick med endast några mikroskopiska hairlines.
Fullset ink.allt.
Tillbehör: Yttre kartongbox, inre box, cert, certhållare, putsduk, röd och grön tagg, instruktionsbok.
Intressant byte är med andra ord: Rolex Submariner 116610LV (Hulk) med pengar från mitt håll. Fullset eller ej spelar ingen roll.
Klockan finns i Göteborg men skickas annars med värdefrakt (kostnad för detta tillkommer).
Gott om referenser finns på förfrågan.
Retur inom 24h om något inte stämde med beskrivningen. Ej retur vid f2f.
Pris: 50500kr vid snabb och smidig affär men inte en krona lägre!
Pengarna är öronmärkta.
Med vänlig hälsning, Olof Bergström
Suget efter en Submariner Hulk har blivit för stort så jag säljer därför min Rolex Submariner 114060.
Klockan köptes nyligen av välrenommerad KS-medlem (företag). Kvitto medföljer.
Svensksåld klocka (Nymans ur april 2013) som är i toppskick med endast några mikroskopiska hairlines.
Fullset ink.allt.
Tillbehör: Yttre kartongbox, inre box, cert, certhållare, putsduk, röd och grön tagg, instruktionsbok.
Intressant byte är med andra ord: Rolex Submariner 116610LV (Hulk) med pengar från mitt håll. Fullset eller ej spelar ingen roll.
Klockan finns i Göteborg men skickas annars med värdefrakt (kostnad för detta tillkommer).
Gott om referenser finns på förfrågan.
Retur inom 24h om något inte stämde med beskrivningen. Ej retur vid f2f.
Pris: 50500kr vid snabb och smidig affär men inte en krona lägre!
Pengarna är öronmärkta.
Med vänlig hälsning, Olof Bergström
Senast ändrad: