• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex Submariner 116610

Jrooth

Cartier
2-Faktor
Pris
99’
Returpolicy
Enligt ÖK med köpare.
Bilder Skickat
  1. Ja
Efter mycket velande är det dags att släppa min andra Sub. Rolex Submariner 116610 LN Date - 40mm. Kan mycket väl ångra mig, men aldrig under pågående affär. Klockan säljs enligt beskrivet:

Värderingsintyg från Kaplands
  • Foto på inköpskvitto från Wempe i Frankfurt, uthämtad Februari 2020.
  • Watch Only
  • För bådas säkerhet och trygghet upprättar vi digitalt köpekontrakt som signeras med BankId.
  • Klockan är fortsatt i mycket bra skick med några små tecken på användning/scratch på clasp samt på två länkbitar.

  • Sätter priset till det samma jag gav -1000kr då den har använts i rotation med övrig samling sedan December. (Länk till tidigare annons: https://klocksnack.se/threads/rolex-submariner-116610ln.141995/)
  • Tidshållning: Utmärkt, inom COSC.
  • F2F till medlemmar med goda referenser i Stockholmsområdet
  • Byten: Sportstål från Rolex, Dykare/Speedmaster från Omega, någon Tudor eller kanske en Panerai på Max 44 mm.
  • 1613462942609.jpeg
    1613462828590.jpeg

    1613462892949.jpeg

    1613462909632.jpeg


    • Länk till mina egna referenser: https://klocksnack.se/threads/jrooth.135456/
  • Tack KS för ett suveränt forum/annonsmöjligheter!
 

Bilagor

  • 1613462998603.jpeg
    1613462998603.jpeg
    410.3 KB · Visningar: 195
Senast ändrad:
Topp