• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Rolex Submariner 16610 - 68k

Borone

Basic
2-Faktor
Pris
68000
Returpolicy
Enligt ök
IMG_2074.webp

Det blir en catch and release på denna Submariner som jag köpte för ett par veckor sedan här på KS av en guldmedlem med bra referenser. Endast buren ett par gånger sedan dess, så jag länkar till föregående ägares annons för bra beskrivning och detaljerade bilder (givetvis med hans godkännande).

Säljer bara för att jag insett att jag inte kommer våga använda den till vardags (har alltså inte upptäckt något fel på klockan eller så).

Jag sätter ut klockan till samma pris som jag betalade och kommer inte att prisbumpa den. Kan även tänka mig ett delbyte mot en klocka med bytesvärde 15-30k. Värderingen av din klocka bör matcha värderingen av min Submariner, det vill säga en bit under ”marknadspris”.

Jag förbehåller mig rätten att välja vem som får köpa klockan (goda referenser och långt medlemskap är ett plus). Kan skickas med PostNord värde, på köparens risk och bekostnad, samt förskottsbetalning via swish eller banköverföring. Annars f2f på bevakad plats i Stockholmsområdet.

Bilagor

• IMG_2068.webp
    IMG_2068.webp
    144.9 KB · Visningar: 12
  • IMG_2072.webp
    IMG_2072.webp
    119.7 KB · Visningar: 11
  • IMG_2077.webp
    IMG_2077.webp
    215.9 KB · Visningar: 10
Tillbaka
Topp