Laddar...
Nymansur
  1. Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
    Stäng notis

Avslutad Rolex Submariner 16610 **PRISBUMP2**

Diskussion i 'Handla - Säljes, bytes' startad av Marcus1797, 26 mars 2020.

1. Marcus1797
    Trådstartare

Marcus1797 Titan

Pris:
    79000
    Returpolicy:
    24h vid distans om klockan inte stämmer överens med beskrivningen.
    Säljer nu min grailwatch efter en kortare visit.. Subben var inget för mig helt enkelt. Till salu är en Rolex Submariner 16610, alltså en pre-c uttagen 2008. Ett av de sista åren som Subben tillverkades med den mer "klassiska" looken. Dvs inget supercase o ingen keramisk ring. Men samtidigt väldigt modern i och med den graverade rehauten, SEL samt avsaknaden av borrade lug-holes. Skicket är väldigt bra överlag, finns endast hairlines på caset samt armbandet. Bezelen har fått sig ett par mindre dings men inget som man tänker på när man bär klockan. Går även att byta bezelen väldigt enkelt om man skulle vilja det.
    Klockan säljes såklart fullset, med alla boxar cert, hållare, full länk, m.m. Opolerad enligt mitt öga och servad i januari 2020 hos Bergströms i Malmö där poleringen valdes bort, vilket det medföljer kvitto på. Klockan håller därav tiden gott och väl, plussar cirka 1,5 s/dag med god gångreserv.
    Är tredje ägaren av denna klocka här på forumet.

Ser gärna ett byte mot Explorer I 114270 alternativt Explorer II 16570 eller någon nyare DJ 36, med pengar åt mitt håll.
    Endast F2F försäljning med medlemmar som tidigare referenser här på forumet. Skickas annars på köparens risk efter erlagd betalning.

Skickar gärna fler bilder via PM om det är något mer man vill se!

Tack KS för ett grymt forum samt annonsplats!

avonbraun, plundberg och Westrén gillar detta.